ügyfélkezelési tréning

Ügyfélkezelési tréning

Amennyiben bármelyik kérdés igaz lehet Rád, a Skill4U ügyfélkezelési tréning éppen Neked való!

  1. Érdeklődsz az egészségügyi recepciós, vagy ügyfélszolgálati munka iránt, a későbbiekben szívesen dolgoznál ebben a munkakörben?
  2. Már egy recepción az egészségügyben vagy ügyfélszolgálaton dolgozol, de frissítenéd, bővítenéd a tudásod?
  3. Szeretnéd, hogy az alkalmazottjaid hatékonyabbak legyenek a munkavégzés során? 

Az ügyfélkezelési tréning végeztével:

  • a résztvevők elsajátítják az önismeret, a motiváció és a reziliencia fogalmát,
  • megismerkednek az önismerethez és a motivációhoz kapcsolódó elméletekkel,​​​
  • képessé válnak saját motivációjuk felmérésére, valamint önismeretük, lelki ellenállóképességük, stresszkezelésük és időgazdálkodásuk fejlesztésére,
  • ügyfélkezelés tréning során ismereteket szereznek az ügyfélszolgálati alapfogalmakról, alapelvekről és az ügyfélkapcsolati stratégiákról, valamint képessé válnak az ügyfélszolgálati stratégiák gyakorlatban történő alkalmazására,
  • megismerik a termék- és szolgáltatásismeret fogalmát, valamint képessé válnak az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos megfelelő tájékoztatására,
  • kommunikációs alapfogalmakat és alapelveket sajátítanak el, valamint képessé válnak a kommunikációjuk során a megfelelő kommunikációs módszerek, továbbá az empatikus és asszertív kommunikáció alkalmazására,
  • elsajátítják a konfliktus- és panaszkezelés alapelveit, valamint képessé válnak a konfliktusok és a panaszok kezelésére
  • elsajátítják az ügyfélélmény fogalmát és képessé válnak az ügyfélélmény kialakítására.

Ha érdeklődsz az ügyfélkezelési tréning iránt, szeretnéd fejleszteni ügyfélkezelési készségeidet, az ügyfélkezelés tréning ideális választás számodra. Az ügyfélkezelés tréning során megszerzett tudással hatékonyabban kezelheted az ügyfeleket, és növelheted ügyfélkapcsolati stratégiáid sikerét.

ügyfélkezelési tréning készségeid fejlesztéséhez

Töltsd ki érdeklődési űrlapunkat, melynek kitöltése nem jár elköteleződéssel, tartani szeretnénk veled a kapcsolatot.

Érdeklődési űrlap

Kérjük töltse ki az összes kötelező mezőt!

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdésed van, lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségeken:

Email: kozpont@skill4u.hu

Telefon: +36 70 561 5575

Csatlakozz hozzánk még ma, és tedd könnyeddé a tanulást a Skill4U-val!

Ha kérdéseid vannak, vagy további információra van szükséged, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Szívesen segítünk, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbb képzést.

Skill4U – A hatékony tanulás szakértője.


Szeretnél a munkád során még jobb, még hatékonyabb lenni? Gyere, sajátíts el még több tudást tréningfeladatok segítségével!


Jelentkezz még ma!

Képzési díj: 154 000  FT

Jelentkezés feltételei:

általános iskolai végzettség

A tréning tervezett időpontja:

Tréning időtartama és óraszáma: 50 óra

A tréning sikeres elvégzését követően résztvevőink tanúsítványt kapnak.


Trénerünk

Szabadfalvi-Boros Beáta

Az elmúlt 15 évben számos vállalkozásnak segítettem az ötleteimmel és a tudásommal, hogyan lehetnének sikeresebbek. Ez a 15 év számomra is sok tanulást és kihívást hozott. A saját vállalkozásaim területén is.

Az elmúlt évek tapasztalata alapján került kidolgozásra ez a tréning. Saját utam és tapasztalataim tűzdelik a tematikát.

ügyfélkezelési tréning Szabadfalvi-Boros Beáta trénerrel


Felnőttképzési engedélyszám: E/2023/000092

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2023/001101

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása